Jump to content

Recommended Posts

Social-Media.jpg

POPULĀRĀKO SOCIĀLO MEDIJU TOP10 SARAKSTS

Neatkarīgi no tā, vai esat pieredzējis tirgotājs sociālajos medijos, vai tikai vēlaties iesaistīties sociālo mediju mārketingā, varbūt pat esat kāds uzņēmuma īpašnieks, kurš vēlas izmantot sociālo mediju priekšrocības, tomēr ir nepieciešams zināt, kuri sociālo mediju portāli ir populārākie. Tas ļaus jums maksimāli palielināt savu atpazīstamību plašsaziņas līdzekļos, sasniedzot savus sociālo mediju mērķus.

Protams, ne vienmēr var būt runa par statistiskiem apjomu rādītājiem, galvenais ir vajadzības. Ir virkne jautājumi, kas var tikt saistīta ar sociālo mediju izvēli, piemēram: *) vai tas atbilstu produkta tēlam?, *) vai konkrēta mērķauditorija izmanto šo sociālo mediju?, *) cik daudz un kādos apjomos sociālo mediju kontus spēsiet pārvaldīt? Internetā pieejams 2019. gada janvāra mēnesī apkopots pētījums, kurš uzskaita sociālo mediju portālu statistikas rādītājus pēc popularitātes ikmēneša aktīvo lietotāju skaita ziņā.

#1 FACEBOOK : 2.23 miljardi ikmēneša aktīvie lietotāji

Facebook ir vislielākā sociālo mediju vietne, kurā lietotāji var izveidot savus sociālos profilus savstarpējai saziņai, papildus piedāvājot plašas iespējas, lai kopīgotu dažāda formāta informāciju publiski vai starp pazīstamu cilvēku loku. Lietotājiem tiek pielāgoti algoritmi interešu satura pielāgošanai.

#2 YOUTUBE : 1.9 miljardi ikmēneša aktīvie lietotāji

YouTube ir video koplietošanas platforma, kurā ik dienu tiek aktīvi skatīti video, piedāvājot iespēju izveidot katram arī savu kanālu, kurā kopīgot informāciju video formātā ar citiem platformas lietotājiem. Atsevišķi pieejamas kanālu abonēšanas, vērtējumu un komentāru atzīmes.

#3 WHATSAPP : 1.5 miljardi ikmēneša aktīvie lietotāji

WhatsApp ir ziņojumu apmaiņas lietotne, kuru izmanto cilvēki vairāk nekā 180 valstīs. Sākotnēji lietotne tika izmantota savstarpējai sarunu apspriešanai starp draugiem un ģimeni, bet pakāpeniski tā iemanto popularitāti arī biznesa nozarē, līdz ar ko izveidota atsevišķa biznesa platforma. 

#4 MESSENGER : 1.3 miljardi ikmēneša aktīvie lietotāji

Messenger tiek izmantots, lai veiktu ziņojumu apmaiņu Facebook. Laika gaitā ievērojami ir paplašinātas Messenger funkcijas - uzņēmumi tagad var izveidot reklāmas, nosūtīt jaunumus un citus paziņojumus. Jaunas funkcijas sniedz iespēju uzlabot saziņu ar uzņēmumu klientiem. 

#5 WECHAT : 1.06 miljardi ikmēneša aktīvie lietotāji

WeChat ir izveidojies no ziņojumu apmaiņas lietotnes tāpat kā WhatsApp un Messenger, kļūstot par viss-vienā tipa platformu. Papildus ziņojumu apmaiņai un zvanu veikšanas iespējai WeChat piedāvā arī iepirkšanos tiešsaistē, maksājumu veikšanu bezsaistē, naudas pārskaitīšanu u.c. opcijas.

#6 INSTAGRAM : 1 miljards ikmēneša aktīvie lietotāji

Instagram ir foto un video koplietošanas sociālo mediju lietotne. Tā ļauj jums koplietot plašu satura klāstu, piemēram, fotoattēlus, videoklipus, stāstus un tiešraides videoklipus. Papildus pieejamas funkcionālās opcijas, lai sekotu citiem lietotnes lietotājiem un komentētu koplietoto informāciju.

#7 QQ : 861 miljons ikmēneša aktīvie lietotāji

QQ ir tūlītējas ziņojumu apmaiņas platforma, kas iemantojusi izteiktu popularitāti Ķīnā. Kopumā QQ tiek izmantota vairāk nekā 80 pasaules valstīs. Papildus ziņojumu apmaiņai ir iespējams arī skatīties filmas, spēlēt tiešsaistes spēles, iepirkties tiešsaistē un veikt maksājumus.

#8 TUMBLR : 642 miljoni ikmēneša aktīvie lietotāji

Tumblr ir mikroblogošanas un sociālo tīklu vietne, kurā iespējams koplietot tekstu, fotoattēlus, saites, videoklipus, audio, kā arī cita veida un formāta informāciju. Kopumā Tumblr būtība ir piedāvāt plašākas materiālu publicēšanas iespējas, bet nelielos apjomos, kas arī ir mikrobloga būtība.

#9 QZONE : 632 miljoni ikmēneša aktīvie lietotāji

QZone ir sociālo tīklu platforma, kura atrodas Ķīnā, piedāvājot tās lietotājiem sūtīt fotogrāfijas, klausīties mūziku un skatīties video, izveidot blogus, spēlēt spēles un vizualizēt savu profilu saskarni, pielāgojot to savai gaumei. Tomēr lielākā daļa QZone rīku nav pieejami bez maksas.

#10 TIK TOK : 500 miljoni ikmēneša aktīvie lietotāji

Tik Tok (Douyin) ir mūzikas video sociālais tīkls, kurš kā lietotne 2018. gadā bijusi vislejupielādētākā pasaulē gada pirmajā ceturksnī. Tik Tok lietotāji var ierakstīt videoklipus līdz 60 sekundēm, rediģēt tos un pievienot mūziku, papildinot visu ar īpašiem efektiem.

Izmantotie avoti: Buffer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

MŪSU ATBALSTA KOMANDA


Portāla iekšējās kārtības personāls

     

MĒNEŠA FORUMA LIETOTĀJS


NSOrdinary - standarta biedrs
Forumā no 2019. gada 10. marta
Tehnisku konsultāciju sniegšana.

INFORMATĪVĀS PALĪDZĪBAS KRĀTUVE


IPK apmācību un palīdzības forums izveidots 2019. gada 4. martā, kurš ietver mūsdienās aktuālas tēmas informācijpratības papildināšanai, veicinot savstarpējo komunikāciju ar diskusiju starpniecību.

×