Jump to content

OBSIWOLF

Standard member
  • Content Count

    7
  • Posts on chatbox

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    100%
  • Points

    0 [ Donate ]

Community Reputation

7 Neitrāls biedrs

About OBSIWOLF

  • Rank
    Forum newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. OBSIWOLF

    degvielas uzpildes stacijas

    es ar beidzot esmu apgriezies apritē un varu ko gudri iepļūtīt par degvielām jūsu automašīnai. dīzelīti labāk un ieteicamāk tomēr ir pildīt nestē, jo degvielas kvalitāte ir atbilstoša cenai. tīra, un bez visām ķepīgajām piedevām, kuras mēdz ne līdz galam sadegt un veidot pastiprinātus uzdedžus uz sprauslu smidzinātājiem. vasarā īsti nav jāiespringst, kur tieši liet, bet ziemā dīzelītim sistēmu vajadzētu uzturēt pie vajadzīgās kārtības. benzīnu lej kur vēlies, atšķirības nebūs, tikai tik daudz, cik katram ūdens piejaukts
  2. OBSIWOLF

    Rezerves daļas

    Cenas diezgan adekvātas , priekš starpnieka.
  3. OBSIWOLF

    Rezerves daļas

    Tīri intereses pēc palūgšu nosaukt cenas par šīm pozīcijām: 313148 - sachs amortizators 12070 05 -stūres pirksts
  4. OBSIWOLF

    stupica ar pusasi

    Principā jā, hidrauliskā prese šādā gadījumā ir idealākais varians, jo vieglāk ir regulēt spēkus ar kādu Tu veic šo darbību. Elektrisko presi tomēr izmantot šādam darbībam nebūtu prāta darbs, jo apturešanas laiks ir pietikoši liels, gadījumā, ja spiežot pusass sašķiebjas. Hidrauliskā tādā ziņā ir parocīgāka, jo ir iespējams regulēt un kārtot visu darbības procesa.
  5. OBSIWOLF

    stupica ar pusasi

    Pašlaik vienīgais veids kā atdalīt šīs abas detaļas lai varētu pēc tam demontēt pašu gultni no stupicas ir izspiežot pusasi no tupicas izmantojot presi, tādējādi nesalaužot ne stupicu, ne pusasi. Protams,pirms presešanas vajadzētu kārtīgi izmērcēt šīs detaļas kādā rūsas atmiekšķētājā, lai nedaudz atvieglotu šo procsu. Pareizākais veids kā izpresēt pusasi no stupicas būtu pusasi vertikālā stāvoklī nolikt uz preses, tā, lai spiežot pussass brīvi padodas virzienā uz leju. Atbalsta punktam būtu jābūt stupicas sāniem, abās pusēs, tādējādi izlīdzinot slodzi, ko tai nāksies pārvarēt. Līdz ar to, spiežot ārā pusasi (preses cilindru spiežot pret pusass galu, kurš ieēdies stupicā) tā padosies tikai virzienā uz leju tādejādi atdalot šīs detaļas.
  6. OBSIWOLF

    JAUNA AUTO IZVĒLE

    Līdz ar to, ka ikdienā diezgan bieži saskaros ar dažādiem automašīnu defektiem, esmu nonācis pie secinājuma, ka ir jāizvērtē kādu auto tieši vēlies, un sāpīgakā izvēle ir starp benzīna un dīzeļa dzinējiem. Ļoti daudzi ir ieciklējušies uz to, ka dīzelis ir ļoti ekonomisks un uz to arī spiež kad tiek veikta izvēle, toties pirms veic izvēli , padomā velreiz. Jā nenoliegšu, dīzelis ir ekonomisks degvielas patēriņa ziņā, bet vai kādreiz esi padomājis par to, cik bēdīgs būsi, kad dēļ netīras dīzeļdegvielas aizlips sprauslas, aizķeps degvielas kanāli, sliktākajā gadījumā nobeigsies viens no diviem degvielas sūkņiem? Pateikšu godīgi, remonta izmaksas ir kosmiskas, pat caur tā teikt "galiem" remonta tāme nostāsies trīsciparu skaitlī, labākajā gadījumā. Tai pat laikā, vai neesi padomājos par to, ka dīzeļa dzinējā ir liels spiediens, tieši sadegšanas procesā, līdz ar to, detaļas ir pakļautas ļoti augstām temperatūrām un spiedienam? Tas arī ir iemesls, kāpēc dīzeļdzinējiem ir lielas vibrācijas salīzinot ar benzīna dzinējiem. Nedod dievs plīsīsi zobsiksna dēļ dzinēja slodzes, nedod dievs lūzīs kloķvārpsta dēļ dzinēja slodzes, detaļas ir par vājām, lai ilgtermiņā izturētu šo spiedienu un slodzi, kas uz tām tiek izdarīts. ( pateikšu godīgi, pagājušajā nedēļa mainīju kloķvārpstu, kura bija pārlūzusi, un tas mani pat nepārsteidza, jo dīzelis, jo iespējams braukt ar augstu pārnesumu, pie zemiem dzinēja apgriezieniem, tādejādi bremzējot dzinēja pilnvērtīgu darbību.) Lai nu kā, ieekonomēsiet uz degvielu, bet pārmaksāsiet dzinēja remontos, regulārajās apkopēs. Tā pat arī ziemā problēmas ar iedarbināšanu, jo kvēlsvecēm tomēr pie mīnusiņa pods ir jāuzsilda, un ja nu viņas nesilda, tad var gadīties, ka pat akumulatoru nosēdināsi. Tai pat laikā, lai arī beznīna dzinējiem, salīdzinot ar dīzeli , viss ir vienkārši un parocīgi, tomēr lielākās problēmas rodas pie elektrībām. Ar to domāju aizdedzes sistēmu, dzinēja vadību. Aizdedzes sistēmas lielākā problēma ir aizdedzes sveces un aizdedzes spoles, kuras diemžēl pērkot auto nespēsi ta vienkārši pārbaudīt. Ja ir šāds defekts , tad dzinēja darbība būs kā tikko svaigi iedarbintam dīzeli, liela vibrācija un bubināšana, līdz ar to, dzinējs nepilnvērtīgi strādā. Nākošā problema ar ko bieži nākas saskarties ir pašrocīgi uzstādītas gāzes iekārtas, vai ir bijusi gāzes iekārta. Ja tā ir bijusi, nepērc, jo tu nezini, kas lācītim vēderā. Gāze ir sausa, līdz ar to, cilindru sienas dilst ātrāk, gredzeni saraujas un mēdz sašķiebries, līdz ar to, zūd jauda un kompresija. Jā gāzes iekārta ir sertificēta, ar hidraulisko eļļu, var pievērt acis un cerēt , ka tomēr viss būs labi, bet šā vai ta, neiesaku.
  7. OBSIWOLF

    JAUNPIENĀCĒJU SVEICIENS

    Nu ko, tā kā esmu beidzot pievienojies IPK pulkam, laikam nedaudz tomēr ir jāpastāsta, kas tad es tāds pa zvēru esmu, un ko ziemā ēdu. Centīšos ļoti gari neiezteikties, lai lasot neuznāk miegs, bet nu, standarta iepazīšanās anketu ar neveidošu. Tad nu tā. Sauc mani Kristaps, un esmu 1994 gada ražojums (š.g. 10.martā apritēja mans 25 dzīves gads). Dzīvesvieta, lai arī esmu no piejūras ciema ar nosauku Mērsrags, dzīves piespiest esmu iedzīts pelēkajā Rīgas dzīvē, tāpēc kā pašreizējo dzīesvietu varu norādīt Rīgu, pelēkos betona masīvus. Ar ko tad es ikdienā nodarbojos. Ikdienā esmu sertificēts automehāniķis, strādāju autoservisā, bet brīvos vakaros paskrūvēju kādu nelielu projektiņu, kurš iekāries kaklā. Ja tā diezgan sīki jāuzskaita manu prasmju saraksts saistībā ar auto, tad viennozīmīgi tas ir dzinēja, ritošās daļas, elektronikas, virsbūves remonts, kā arī papildus nodarbojos ar virsbūves krāsošanām, optikas un virsbūves pulēšanu. Šad tad arī kaut ko sametinu, ja nepieciešams, tā kā, diezgan daudz ko laika gaitā esmu samācījies darbojoties ar auto ikdienā. Teiksim tā, auto nav tikai iztikas avots, bet tai pat laikā arī sava veida hobijs, jo daru to, kas man patīk. Neskatoties uz to, retu reizi arī kādu videospēli sanāk uzgriezt, lai jautrāks vakars. Ja mēs runājam par programmēšanu, grafisko darbu veidošanu un citām ar mājaslapām un virtuālo vidi saistītam lietām, tad varu pieminēt, ka ir pašmācības ceļā apgūtas šādas tādas iemaņas gan mājaslapu veidošanā, teikšu atklāti, paši pamati (html/css), papildus tam, mēdzu arī retu reizi kādu grafisko darbu uzzīmēt savām vajadzībām, bet arī tas viss notiek tādā iesācēja līmenī, nesanāk man attēlot savu perfekto ideju tik labi, kā gribētos. Pa lielam šobrīd man iesēdušās ir divas spēles, viena no tām ir Leagu of Legends, kuru spēlēju jau vairākus gadus ar nelieliem pārtraukmiem (atceros laikus , kad vēl ar Koriju kopā spēlējām vecā etr laikos), vēl joprojām izbaudu spēli, jo ik pa laikam paradās kas jauns un interesants, kas pašu spēlēšanu padara arvien jautrāku un jautrāku. Otra spēle , kura neliek mieru ir World of Warcraft. Diezgan aktīvi biju biju vienubrīd uzsēdies , un naktīm negulēju, lai tikai sasniegtu vajadzīgo, lai atvērtu , atklātu vai vēl kaut ko citu izdarītu, jautri laiki. Pat tagad pēc garas darba dienas kopā ar ārzemju spēles biedriem kādu reidu vai mytic dungeons izskrienu. Tas tā īsumā. Par datortehniku runājot, nesen tika salikt jauns personālais dators, itkā nav nekā baigi jaudīga, bet pilnīgi pietiek ikdienas lietošanai. Mātesplate - MSI B350 gaming plus, 8 gb rams, AMD ryzen 5 2400g procesors, corsair vs550 baroklis, AMD RADEON R9 290x videokarte, 1tb hdd, un pārējais, nav ne mazākās nojausmas, un esmu par slinku tagad pētīt. Atvainojos par sagādātajām neērtībām. Telefons man ir mistisks Alcatel Idol4 un planšete ar kaut kāda Huawei, modeli īsti neatceros. Papildus tam visam vēl nak kla kādus 5 gadus vecs Asus portatīvais, kurš nedaudz jau ar izoleni notīts, bet tas jau visai vecai tehnikai. Austiņas - steelseries siberia v2 , pelīte - a4tech gaming kaut kāda, bet kalpo jau gadus 4 un problēmu nav. klaviatūra standarta maxima gembird kaut kāda. Par to kā es nonācu šeit jāpasakas mūsu augstākstāvošajai personai ar segvārdu "Korijs", kurš pēc ilgiem pūliņiem mani tomēr ievilināja šajā mājīgajā interneta vietnē. Ko sagaidu no IPK - Jo vairak klientu, jo labāk, nu labi, labi, jociņš. Ceru sagaidīt patīkamu un interesantu saturu, tādu, kuru ir patīkami lasīt, un nerodas vēlme iet pakārties. Par saviem ieguldījumiem IPK, hmm, protams , neskopošos un ik pa laikam iemetīšu kādu informatīvu rakstu par auto remontiem, sniegšu kādu pamatotu paskaidrojumu, kā nevajag darīt, un protam arī palīdzēšu grūtā brīdī ar draudzīgu padomu, tas tā runājot par auto tēmu. Ja runājam par cita veida ieguldījumu, tad protams, palīdzēšu uzturēt aktīvas diskusijas par man interesējošām tēmām, jo diemžel, tēmās kur esmu pielīdzināms nullei, savu degunu pat nebāžu un gaisu nesmirdinu. Tā nu laikam arī ir pienācis mana pirmā ierasta beigu nots, un jāliek liekvārdība pie malas. Dzīvosim saticīgi, neapbižosim viens otru, un veidosim interesantas , saturīgas tēmas, bez rakstu piegānīšanas ar nevajadzīgu drazu. Ievērosim noteikumus, un viss būs kā pie cilvēkiem. Vai cik gari beigu beigās sanāca.

MŪSU ATBALSTA KOMANDA


Portāla iekšējās kārtības personāls

     

MĒNEŠA FORUMA LIETOTĀJS


NSOrdinary - standarta biedrs
Forumā no 2019. gada 10. marta
Tehnisku konsultāciju sniegšana.

INFORMATĪVĀS PALĪDZĪBAS KRĀTUVE


IPK apmācību un palīdzības forums izveidots 2019. gada 4. martā, kurš ietver mūsdienās aktuālas tēmas informācijpratības papildināšanai, veicinot savstarpējo komunikāciju ar diskusiju starpniecību.

×